niedziela, 14 sierpnia 2011

Wyprzedaż szafy

Witajcie!

Postanowiłam zrobić małą wyprzedaz mojej szafy, być moze coś Was zainteresuje...? Wszystkie rzeczy są w rozmiarze S. Zainteresowanych proszę 0 kontakt e-mailowy: ee_vv_aa@o2.pl

Więcej rzeczy znajdziecie na moich aukcjach tutaj

NOWA torba Simon z e-torebki (55zł)

Sukienka Zara (40zł)

kombinezon Atmosphere (25zł)

sukienka Japan Style (25zł)

top H&M (25zł)

sukienka Cubus (25zł)

top Pull&Bear (25zł)


buty New Yorker (50zł)

sukienka Pull&Bear (35zł)
sukienka Atmosphere (25zł)

17 komentarzy:

  1. fajna sukienka ta "Japan Style" i ta od Atmosphere " <3 <3 <3
    ogólnie fajnie :)
    mini-cosmetics.blogspot.com
    manicure-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki rozmiar butów i długość wkładki?

    OdpowiedzUsuń
  3. rozmiar butów to 38, dł.wkładki 25cm

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy. Szkoda, że noszę emkę :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz sie spłukałam na wprzedach, ale bardzo ladne sukienki masz.
    Ostatnio pisalam o wyprzeazach i nowych kolekcjach.

    OdpowiedzUsuń
  6. A możesz napisać, czy ta sukienka Japan Style jest przezroczysta? ;)
    Byłabym zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Albo tą w grochy, z tym, że nie widze za bardzo jej kroju i materiału. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. top z H&M jest w rozmiarze S czy XS ( na blogu napisalas ze wszystko w rozmiarze S a na allegro w aukcji jest XS)?wiec sie troche zdezorientrowalam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ah tak, top H&M jest w rozmiarze XS, ale na S również będzie pasować:)

    Anonimowy 10:48 podaj e-mail to wyślę Ci dodatkowe zdjęcia:)

    Anonimowy 10:45 sukienka Japan Style nie jest przezroczysta, ponieważ posiada podszewkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym miała kasę, pewnie bym coś wybrała, ale aktualnie cierpię na niedobory :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się kilka rzeczy podoba, ale noszę M/L.

    OdpowiedzUsuń
  12. skusiłabym się na te diabelskie botki, ale aktualnie również cierpię na brak kasy, chyba że bierzesz pod uwagę wymianę, bo mam kilka rzeczy na zbyciu, ???, E.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne sandałki na ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko ze ja jestem dosc szczupla i obawiam sie ze ten top moze byc jednak za szeroki na mnie skoro na kogos w rozm S moze tez pasowac ?niewiem czy moje obawy sa sluszne,ale strsznaie mi sie on poodoba:)

    OdpowiedzUsuń