wtorek, 16 sierpnia 2011

Heide Park

Zgodnie z obietnicą zamieszczam zdjęcia z Heide Parku w Niemczech. Jeśli jeszcze Was tam nie było, to czas najwyzszy to zmienić:) Atrakcji co nie miara, a adrenalina zapewniona. Do tych najbardziej ekstremalnych mozna zaliczyć największą na Świecie wiezę swobodnego upadku Scream oraz kolejkę górską Colos w całości wykonaną z drewna. Miałam przyjemność skorzystać z tych atrakcji, choć nie powiem... bałam się, jednak chęć pokonania własnych słabości była zdecydowanie większa niz strach. Satysfakcję miałam naprawdę ogromną i do tej pory podziwiam siebie za odwagę:)






29 komentarzy:

  1. Pozwolę sobie umieścić tutej już komentarz :)Masz świetnego bloga, którego regularnie odwiedzam i śledzę , zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam http://carymell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam w Heide Parku jak miałam hmm 8 lat ;) ale było super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym tam kiedyś pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam jeszcze nie byłam, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ^^
    ale bym się tam wybrała : dd

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki, a zestawik super przyjemny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow.!! Moja przyjaciółka właśnie mi opowiadała o tym parku .! ALe teraz dopiero widzę jakie to było ogromne.; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhh ale mi sie marzy tam pojechac! :)
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie byłam w Niemczech :/ Więc chyba czas to zmienić. Ale raczej już nie w te wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym się przejechała taką kolejką :P

    OdpowiedzUsuń
  11. PLanowałam tam jechać :) To prawda, że się płaci za cały dzień, a nie od kolejki?

    OdpowiedzUsuń
  12. oj dawno tam byłam :), szkoda, ze to trochę daleko jak dla mnie:), ale może kiedyś się znów tam wybiorę :).

    OdpowiedzUsuń
  13. super!!!
    ja tam byłam ale niestety nie miałam tyle odwagi co ty :P

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam i wiem, że świetne miejsce. pierwsze zdjęcie jest bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna tunika :)
    ja niestety nie była bym w stanie pokonać mojego strachu :)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. łaaał, jak w raju! świetna stylizacja idealna na takie przygody ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podziwiam, ja nigdy nie lubiłam takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia! na pewno masz nie zapomniane wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda na to, że dobrze się tam bawiłaś :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja nigdy tam nie byłam, ale patrząc na zdjęcia jak najbardziej chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne miejsce na wyprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojj chętnie wskoczyłabym na tę kolejkę :) ależ to musi być adrenalina ! :)

    OdpowiedzUsuń