niedziela, 17 lipca 2011

SALES

38 komentarzy:

  1. Bluzka po prawej i sandałki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa ta kremowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania i dodatki. ;)

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ;)

    piękna ta różowa bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy ;]] Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To sukienka na pierwszym zdjęciu? Podoba mi się! I buty też śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy i pięknie przedstawione na zdjęciach...jeszcze dużo nauki przede mną ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. pretty purchases!
    Krissy xoxo

    www.swallowmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chcę na wyprzedaże:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne rzeczy! wszystko mi się podoba! muszę w ogóle Ci napisać, że robisz śliczne zdjęcia! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Award.
    więcej info u mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Rysia na pierwszym zdjęciu jest kombinezon:) Piękna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O cudne zdobycze!! bransoletki piękne wszystkie:D chcęę!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, I love that floral print of the dress oh so much. And the rest of your blog is lovely also!

    OdpowiedzUsuń
  16. You sure picked up some cute things from the sales! x

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo romantyczne wszystkie rzeczy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie wyprzedażowe łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie ciuchy;) + Dzięki za komentarz:D

    OdpowiedzUsuń
  20. chcialam sobie kupic te bransoletke, ktora masz srebrna, ale w zlotej wersji tylko mi sie nie podobaly te inne. ze srebrna sa ladniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this clothe!
    xx
    http://lamodanoentiendedeleyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne zakupy:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty podobają mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bellissimo il tuo blog!! davvero :DDD segui anche meee
    http://pictureofnewhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń