niedziela, 10 lipca 2011

DOTS!

Zadbane i kuszące nogi wymagają doskonałej oprawy. Philips przygotował niezwykły KONKURS dla wszystkich pań, które pragną wyeksponować swoje nogi na lato! W promocji „Gładka Wygrana” można wygrać vouchery o łącznej wartości 15 000 złotych na zakupy w sklepach Venezia. W Twojej szafie może przybyć nawet do 50 par dowolnych butów na każdą
okazję: letnie japonki i sandałki, seksowne szpilki, wygodne balerinki, modne koturny czy wysokie botki na chłodniejsze dni. Do wyboru, do koloru!
Ponadto zostałam zaproszona do konkursu pt. "Gładkie nogi na blogach" skierowanego do wybranych blogerek.

Dzisiaj mija ostatni dzień nadsyłania konkursowych stylizacji których tematem miały być oryginalnie przedstawione nogi. Zostawiam więc Was ze zdjęciami i zyczę miłego wieczoru:)














Uploaded with ImageShack.us

43 komentarze:

  1. Ja dałam sobie spokój z tym konkursem. Niestety "wybrane blogerki" to wielka ściema organizatorów, żeby zachęcić dziewczyny - a szkoda bo ich baner to darmowa reklama. Tak czy inaczej zdjęcia piękne więc życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze lubiłam philipsa. Tydzień temu kupiłam sobie ich depilator i jestem szczerze zawiedziona. Dawno mnie tak nogi nie uczulały, a o szczypaniu już nic nie mówię. Szkoda kasy ;(. Ale mam nadzieję, że niedługo moja opinia się zmieni bo jak na razie mam go tylko tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka i kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kapelutek ;) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. EWCIA SLICZNIE WYGLĄDASZ:* w ogole to przypomniałaś mi o tym konkursie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. I love pois :D beautiful photo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta sukienka - uwielbiam takie połączenia i do tego ten kapelusz:) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie fotki ;) jeśli chodzi o depilatory philips to nie polecam.....

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super te nozki masz ;D :))) 3mam kciuki w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :)
    mam ta sama sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sukienka , ostatnio przymierzałam podobna tylko z falbanka na biuście :)


    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sukienka, pasuje do Ciebie:)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. thanks. love your look too! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie Ci w tym kapeluszu :)

    też dostałam maila z konkursem, ale.. zapomniałam o nim i minął już termin :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! z takimi nogami powinnaś wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. życzę powodzenia! stylizacja przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks for your lovely comment:)

    http://itspixiedustbitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. gorgeous!!
    your dress is amazing and i really like your hat!! :D
    kisses!!

    http://mytrendystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. So cute! I love that the hat matches x

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kapelusz, żałuję, że ludzie boją się, wstydzą nosić je po mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nawww very pretty! such an adorable dress! now following :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Loveeee the polka dots and you look great in that hat!

    http://www.hsqauaredfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! love these pictures! Such a beautiful location and the outfit fist wonderful with it :)

    xxx London

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorgeous outfit, setting and pics :)

    www.theheadlessmannequin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna sukienka :))
    jestes bardzo fotogeniczna :))
    pozdrawiam
    Adźka
    http://outofmyheaditsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULACJE! Dostałaś nominację w One Lovly blog Awards! Więcej informacji na pozytywnie-ekskluzywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. pieknie wygladasz!:) sukienka cudowna, kocham grochy xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Groszki, ach jak ja kocham groszki! :)
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely dress! :-)

    xoxo

    www.kelly-danish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sukienka, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodkie i urocze zdjęcia! Swietna sukienka :) Zapraszam do mnie: http://ordinaryqirl.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nooo

    http://modna-nastolatka-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń