sobota, 10 listopada 2012

Classics

Klasyczna elegancja jest ponadczasowa i w odpowiednim wydaniu świetnie nadaje się do pracy, na szykowne przyjęcie, a nawet spotkanie z przyjaciółmi. Stroje, które w jakiś magiczny sposób potrafią być ponadczasowe, jesteśmy w stanie wykorzystać z upływem czasu inaczej, w zmienionej formie, np. z innymi bardziej nowoczesnymi dodatkami. Tutaj pazura dodaje kopertówka z motywem panterkę oraz złota biżuteria. Całość dopełniają klasyczne botki, które cenię za wygodę i uniwersalność. Możecie być pewni, że niejednokrotnie pojawią się w moich stylizacjach.


jacket- H&M
blouse- Bershka
bag- House
leggings- www.cudmoda.pl

43 komentarze:

  1. uwielbiam takie klasyczne zestawy:)

    super to dobrałaś;) pozdrawiam serdecznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka zawsze jest modna :)
    Super wyglądasz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba to zapraszam do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterka na dodatkach to strzał w dziesiątkę! Wygląda stylowo i z charakterem.

    www.pomiedzybialymaczarnym.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja....zachwyciłam się, wszytsko jest idealnie!
    kopertówka mega!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie i klasycznie! bardzo lubue takie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja naprawdę ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. klasa sama w sobie :)
    Cudownie wyglądasz :) cudowny zestaw:) a jaka Ty chuda <3

    zapraszam u mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a jakie długaśne nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie klasyczne stylizacje, fajna torebka, dodała tu trochę pazura

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna klasyka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne buty. ja nie lubie chodzic w obcasach po kamyczkach, alejkach, parkach itp - zawsze sie zapadam. jednak chodnik to juz zupelnie inna bajka! pozdrawiam,
    iwa

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka plus śliczne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra torba świetny look ! :))
    Bardzo proszę dodać mnie do obserwowanych ja również dodaje
    z góry dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna klasyka, piekna buzia i sweitna figura!! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo jak ślicznie!!!! Klasyka w perfekcyjnym wydaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. wygodny zestaw i tak jak mówisz - uniwersalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz! kopertówka wspaniała :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kopertówka jest genialna. Zapraszam do mnie, jesli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz pięknie !
    I nogi do nieba ♥
    bardzo podoba mi się Twój kolor włosów !
    pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz świetnie
    kopertówka jest oszałamiająca ; )

    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  21. Great outfit! You look adorable! :)
    Would you like to follow each other?
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam! prosto i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Really nice pictures!! I love it!! So nice!

    OdpowiedzUsuń
  24. cala stylizacja fantastyczna;):)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne klasyczne połączenie :)
    śliczna kopertówka i genialny kołnierzyk koszuli !

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję Ci Ewo za miłe komentarze :) Prześliczny blog, a ta stylizacje urzeka mnie całkowicie!

    Dołączam do grona obserwowanych i zachęcam do tego samego :)

    Pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for commenting on my blog! Love the outfit.

    Style Infatuation

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podobają takie stylizacje:) szyk i elegancja!!;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pieknie !
    pozdrawiam:*

    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. perfect structured and classic look!

    OdpowiedzUsuń
  31. mam ogromną słabość do klasyki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietnie ale najbardziej podoba sie torebkaaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz świetnie! Lubię takie proste, klasyczne zestawy! Pięknie! Aż się zauroczyłam hihi. Mam słabość do takich zestawów ;p.

    OdpowiedzUsuń
  34. idealnie:) wszystko perfekcja:)
    zapraszam do siebie, obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń